Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length

 
Advanced search

117,990 Posts in 14,832 Topics- by 53,821 Members - Latest Member: Cherre Swanepoel

March 28, 2024, 02:43:24 PM
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6   Go Down
Print
Author Topic: BMW R1200 R ... I like it.  (Read 42437 times)
0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Colyn
Guest
« Reply #15 on: January 23, 2008, 04:07:30 PM »

Look where this guy travelled ...

Logged
Captain Slow
Guest
« Reply #16 on: January 23, 2008, 04:11:00 PM »

Ek hoor wat jy sê Wink
Logged
Colyn
Guest
« Reply #17 on: January 23, 2008, 05:09:10 PM »

Another shot ...

Logged
Captain Slow
Guest
« Reply #18 on: January 23, 2008, 09:17:34 PM »

Okay ek moet confess... die R1200R is seker een van die beter keuses om op gravel te vat.
Logged
Colyn
Guest
« Reply #19 on: January 23, 2008, 10:57:39 PM »

Okay ek moet confess... die R1200R is seker een van die beter keuses om op gravel te vat.

Ok ... now tell me why do you say that please.
Logged
Colyn
Guest
« Reply #20 on: January 23, 2008, 11:07:20 PM »

Here are a few more shots of the route this guy traveled with his bike.












I read the article twice and the more I read the more I thought that this guy is not crazy. What impressed me the most is that he traveled all by himself ... now to that through the wilderness he visited you really need to trust your bike and it's abilities.
Logged
Colyn
Guest
« Reply #21 on: January 23, 2008, 11:12:34 PM »

More shots ...











Logged
Colyn
Guest
« Reply #22 on: January 23, 2008, 11:18:24 PM »

I have to post this ...









Logged
Colyn
Guest
« Reply #23 on: January 23, 2008, 11:22:24 PM »

He was asked why he did not us a GS and this is his answer ...

Quote
I get that question quite a bit Mike, the reality is that I live in the heart of Chicago and 90% of my riding is an urban adventure, which the R is better suited for IMO.
I've ridden a R1200GS on some nice twisty paved mountain roads ( Blue Ridge Parkway ), and it just doesn't do it for me. Impossible to scrape the foot-pegs, and it feels top-heavy to me. While it would seem it's an obvious choice for "adventure" riding, I would ask a GS owner the same question. "why are you riding that GS on pavement all the time?"

The fact is they are all BMW's and can (mostly) take whatever it is you give them IMO. The difference between the two bike's is an attitude to me. I'm just that type of person that like to push the performance envelope on anything I touch.
I track my car, I beat on my MacBook, etc.

The R1200R has proven to be a swiss army knife of a motorcycle, able to fill any role I've asked of it. Pack mule, racer, tourer, dirt bike, commuter, etc. Plus riding a street bike off road keeps me from doing real stupid things...... if I was on a GS I would really get myself in trouble. Very Happy

As for being an adventurer and courageous Embarassed I don't think it's that big of deal, or I'm that great of rider at all (as the many pics I have of my bike on it's side would support), I just take my time when on loose stuff and stop to take pictures to have for later in life and to share. I just refuse to turn around once I get going, not wanting to admit defeat.

Long Way Round/Down, now that's an adventure!
« Last Edit: January 23, 2008, 11:24:27 PM by Colyn » Logged
Captain Slow
Guest
« Reply #24 on: January 24, 2008, 07:01:13 AM »

Ok ... now tell me why do you say that please.

Let me rephrase. Of all road bikes the R1200R looks like the best option to take on gravel.

Why do i say that? Because it looks just like a GS... Smiley
Logged
Captain Slow
Guest
« Reply #25 on: January 24, 2008, 07:04:01 AM »

He looks like a mad man to me... LoL  Cheesy  uglystupid2

Logged
Captain Slow
Guest
« Reply #26 on: January 24, 2008, 07:06:54 AM »

He was asked why he did not us a GS and this is his answer ...


Impressive
Logged
avon
Guest
« Reply #27 on: January 24, 2008, 12:28:55 PM »

guilty as charged  Grin

dit was ek wat die idees in Colyn se kop gesit het Roll Eyes

OK, my opinie:-

toe ons die Quads gekoop het (Suki LTZ 250's) het almal ons aangeraai om groter & vinniger te koop - want, so lui die argument, dat julle in elk geval dit binne 'n jaar sal doen. Twee jaar later het ons nog geen begeerte vir vinniger quads nie, geniet dit nou baie meer as voorheen en het nie ek of Elsa al afgeneuk nie Wink Die kersie op die koek is elke keer op 'n outride as ons twee oues van dae die jongetjies ore aansit - ons het geleer om te ry en weet presies wat en wat mens nie kan doen met die speelgoed nie. Daar is 'n regte manier om deur water of op 'n nat gronpad te ry, en dan is daar 'n lekker maar gevaarlike manier om dit te doen. Ek ken AL die argumente dat mens nie quads met 'n bike kan vergelyk nie, so don't even go there.

Vriend van my bly op 'n plasie in die Magalliesberge en ry elke dag paaie soos in die fotos wat Colyn gepost het. Hy het my RT by die teerpad kom haal toe die bike net 250km op die clock gehad het, en met sy laaitie agterop die 10km bergpaadjie gery asof dit teerpad was Embarrassed Reken hy toe dit is die beste bike waarmee hy nog ooit "off-road" gery het & dat die RT in elk geval net 'n GS met baaaie plastics is.........

Persoonlike opinie? die Internet en clever bemarking van die dealers laat mens glo jy het 'n RT nodig terwyl die 800ST ook sou  doen. JA, tot ek het geval daarvoor crazy2

Kry 'n cheapie soos 'n TW en leer grondpad reg ry Colyn. Jy het NIKS om te bewys nie, jy wil net op nice plekke uitkom om phodies te neem.
Logged
Colyn
Guest
« Reply #28 on: January 24, 2008, 12:32:02 PM »

Maak sin wat jy sê en ek is besig om my kop skoon te maak ... ek gaan nie sommer a ding koop omdat almal dink dis die beste nie.

Vir my het die R die voordeel dat hy die lang paaie ook gaan opvreet.
Logged
avon
Guest
« Reply #29 on: January 24, 2008, 01:08:50 PM »

nou kry dan die R en geniet dit - JY gaan die bike ry, nie ek of iemand anders nie. Beste raad wat ek ooit gekry het by 'n ou pel van my is dat wat jy ook al lees op die internet, tydskrifte, road tests, etc. (myne inkluis) bly maar net iemand se opinie. Na 'n jaar het ek hom persoonlik gaan bedank oor die raad aan my.

toe ek weer begin ry het, het ek my seun se TW geleen en die JHB verkeer aangedurf om weer selfvertroue te kry. Dit was die beste ding wat ek ooit kon doen, die dag toe ek die RT gaan haal het in Midrand was die verkeer chaos - ek moes twee keer stop en afsluit toe die bike begin warning ligte flikker. So twee maande terug is ons met die RT deur Magoebaskloof in gietende reen (dankie tog vir Tourance kit) sonder dat ek getwyfel het oor wat om te doen en hoe om te ry. Ek spot maar net oor grondpad ry met die RT - jy weet seker waar Sabie river camp is - dit was my eerste toets en since then gaan dit al myle beter. So ja, met die tyd kom die selfvertoue en ons is oud genoeg om nie meer onnodige kanse te waag nie.

Lees nou die dag daar is stupid bikers en daar is ou bikers, maar nie stupid, ou bikers nie Wink
Logged
Pages: 1 [2] 3 4 ... 6   Go Up
Print
Jump to:  

Theme orange-lt created by panic